Saturday, October 15, 2011

saturday



Bilderna beskriver rätt bra min lördag - lugn och stillsam. Jag började med en skön joggingtur och åt sedan frukost på Vurma där jag satt och jobbade ett par timmar. Tog sedan en lång skön höstpromenad och uträttade ett par ärenden. Ikväll har jag bara läst i min bok (Hundraåringen, alltså ni måste bara läsa!) och lagat middag. Nu ska jag sätta igång en film här, ha en fortsatt fin helg!

The pictures pretty much describe my day - calm and peaceful. I started the day with a nice morningjog and had breakfast at Vurma where I worked for a couple of hours. After I finished I went for a long walk in the nice weather and beautiful autumn. I've just been reading my book tonight and cooked dinner, but will put on a movie now. Hope you're having a great weekend!

No comments:

Post a Comment