Monday, September 12, 2011

Måndag


 foto: Erick Basilio

Hoppas ni hade en fin helg! Jag fick förmånen att hänga lite extra med min fina mamma som var i huvudstaden med ett gäng damer. Hann också med bio och lite vin med min kära kollega Carin.
Och så har jag jobbat, det börjar höra helgerna till så just idag är jag lite trött. Tog en joggingtur ikväll och kände att dagen kunde börja efter den istället för att vara slut. Märkligt vad lite löpning gör för sinnet. 

Translation: Hope you had a great weekend! I was fortunate enough to spend some quality time with my dear mum who was in town with friends. I also went to the cinema and drank a glass of wine with my lovely collegue Carin. And work, somehow work is part of my weekends nowadays, so I'm a bit tired today. Went for a run this evening and felt it would've been better if they day started there instead of coming to and end. It's funny how your mind completely changes after some jogging.


No comments:

Post a Comment