Sunday, August 14, 2011

Söndag

_


Godmorgon kära vänner. Så var det sköna söndag och jag tänkte ägna dagen åt jobb mest, men väldigt kul jobb. Tänkte även cykla ner till Hötorget lite senare och handla ett gäng kantareller som jag ska laga något gott av ikväll. Och tillbehör till en bircher müsli som jag tänkte experimentera med.
Glad söndag!

Translation: Good morning dear friends. Lovely Sunday is here and I thought of using it for work, fun work though. I'm also planning to jump on my bike to Hötorget, and get some chanterelles for dinner and fruit & berries for a bircher muesli experiment.
Have a great Sunday!

_

2 comments:

  1. Härliga bilder! Vilken underbar inspiration du bjuder på. Ha en fin söndagkväll!
    //Pella

    ReplyDelete
  2. Tack snälla Pella, och vilken underbart fin blogg du har, den sparar jag till mina bokmärken. :)
    Ha en fortsatt mysig söndag du också!
    //Hanna

    ReplyDelete