Thursday, July 21, 2011

sen sist

Förra veckan var jag fortfarande kvar i Stockholm fram till fredagen,

jag drack rätt många koppar te,

besökte Skansen

och hälsade på de fina älgarna.

Hann även med en runda på Gröna Lund.


Och så på fredagen var jag på hemmaplan i Skåne,

där det bjöds på godaste maten

med finaste föräldrarna!

Lugnet och harmonin över att vara hemma, oslagbart.

Glass med blåbär blev en succé som vi njöt av på både lördag- och söndagkvällen.

Sedan blev det måndag och jag for till härliga Malmö där jag hälsade på finfina vänner.

Åt gott på Noir.

Och myste i Gamla Väster.

Sedan hoppade jag på flyget från Kastrup och landade i Berlin. Första kvällen vågade vi
oss på ett nytt tapas ställe. Härlig atmosfär och jättegod mat.

Nu öser regnet ner här, så jag hänger mest på fik och redigerar bilder, vilket faktiskt
inte heller är så tokigt.


_

6 comments:

  1. Oh, your pictures of Malmo are making me... Homesick? Beautiful pictures, as per usual.

    ReplyDelete
  2. LOVELY PICS!!!!! Kram kära du

    ReplyDelete
  3. åh herregud vilken fin mugg på första bilden!
    var finner man den månntro?

    ;)

    ReplyDelete
  4. Najsiga bilder fröis! Underbara mamma och pappa Skoog <3

    ReplyDelete
  5. Vanessa, thanks! I know, tricky about the 'homesickness', but I guess you haven't been away long enough to not call it home still.

    Stina, KRAM!

    ReplyDelete
  6. Johanna, det är Åsa Lindström som gör så fina muggar! Kan köpas i hennes keramikbutik på Gotland.

    Vickan, ja visst är de söta! :)

    ReplyDelete