Saturday, January 22, 2011

Acne Archive

.







Igår besökte jag
Acne Archive för första gången i Stockholm. Absolut inte den sista.
På kvällen hängde jag med Janniche i hennes urmysiga lägenhet tillsammans med hennes pojkvän och deras vän David. Hur trevligt som helst.
Idag drog jag och Lina på bio, sedan testade vi ett nytt bagel ställe dit Andy (Linas kille) slöt upp. Vi får se vad som händer ikväll, kanske går vi och tar en drink, kanske somnar jag till handbollen.
I vilket fall så hoppas jag ni har en fin helg!

Translation: Yesteday I went to Acne Archive for the first time in Stockholm. Definitely not the last.
I went to Janniche's gorgeous home in the evening to hang out with her, her boyfriend and their friend David. Really nice.
Me and Lina went to an early movie at the cinema today, had a bagel and I got to meet her boyfriend Andy. We might all go for a drink tonight, or I will fall asleep while watching the handball.
Either way I hope you're having a fabulous weekend!

.

3 comments:

  1. Yup, I'd be in some serious, serious trouble in there. Stockholm life sounds fab, tons to do! Have a continued wonderful weekend!

    ReplyDelete
  2. I bland önskar man att man bodde i Stockholm ... Fina bilder!

    ReplyDelete
  3. Stockholm is pretty fantastic I must say...
    Hope you're having a great weekend as well Vanessa, even if it's full of farewells.

    Tack Mia! Ja Stockholm har sina goda sidor ;)

    ReplyDelete