Tuesday, November 9, 2010

på jakt efter hatt

Jag har erhållit en svag abstinens för hattar. Min favorithatt är dock glömd hos Anna och Fredrik, så jag får klara mig utan den en stund. Däremot kommer den ändå bytas ut under en vecka i värmen - panamahatten får följa med då istället. Fast väl där tänker jag genomsöka både storstad och mindre marknader efter tjusiga huvudbonader. Ungefär som de ovan. Jag vill ha typ alla.

Translation: I have caught on a tiny obsession for hats. Although my favorite one is lying at Fred's and Anna's place, so I will have to live without that for while. On the other hand, I will swap it for my panamahat when I go off to my holiday this Friday, and while I'm there I will search through both city and tiny markets for piquant headwears. Like the ones above. I kind of want them all.

.

No comments:

Post a Comment