Friday, November 5, 2010

Friday!

Vi har presenterat vår sommarbroschyr för sista gången, och det gick bra.
Dessutom är jag på väg till varmare breddgrader om en vecka. Förstår ni hur skönt det ska bli?
Jäkligt skönt.
För övrigt är Marek är här nu. Vi lever samboliv en vecka. Och jag fullkomligt älskar det! (Och honom).
Ha en fortsatt härlig fredag vänner.

Translation: We've presented our summerbrochure for the last time, and it went really well.
Plus, in a week I'm on my way to a sunnyland, can you imagine how awesome it will be?
Pretty damn awesome.
Marek is here now. We're living the together life for a week. And I totally love it! (And him).

Have a great Friday folks.

.

2 comments:

  1. Åå men vilken underbar blogg du har. Inspiration: Skyhög!!! Jag måste spara adressen hit. Tänk vilken tur att man googlar "vita ballonger" och hamnar här. =D

    Trevlig helg!
    Kram Madeleine - Mitt hem & jag

    ReplyDelete
  2. Haha vita ballonger? Så tokigt, men vilken tur! :)
    Du är så varmt välkommen hit fina du!
    Hoppas du hade en härlig helg och en mysig vecka.
    Kram Hanna

    ReplyDelete