Friday, October 8, 2010

bonjour!

.

Så blev det fredag till slut. I måndags var jag helt slut i rutan och gick till sängs vid 9. Nu har energin återvänt men jag ser verkligen fram emot en sovmorgon imorgon. Jag lovar, jag har inte vaknat utan väckarklocka på 3 helger. Zzzz. Men imorgon så! Risken finns ju att jag bara kommer få uppleva sen eftermiddag/kväll av lördagen, men det kommer det vara värt!
Så goda vänner, ha en riktigt fin fredag!

Translation: We made it to Friday. Last Monday I was totally finished and went to bed at 9. But slowly my energy is now back in shape although I'm really looking forward to a sleep in tomorrow. I swear, I haven't woken up without an alarm for 3 weekends. Zzzz. But tomorrow! There's a risk I will only experience the evening of this Saturday though, but it will be well worth it!
So my dear friends, have a fabulous Friday!

.

No comments:

Post a Comment