Thursday, September 9, 2010

greens



yikes, don't have sources for the top 2, but 3rd image is from Solid frog

Lite omplanteringar så här på höstkanten kanske?
Idag är jag trött som bara den. Och så har jag jätteont i min tå. Den som jag bröt förra veckan och som inte krånglat alls sedan dess. Varför nu? Elakt tycker jag.
Igår satt jag och herr bror hemma hos mig med ett glas vin och ett gäng Entourage. Hur fint som helst. Nu sitter jag och justerar lite layouter för sommarbroschyren, nästa vecka sätter plåtningen igång, kul!
Ha en fin onsdag mina vänner.

Translation: Some new plants for the coming fall perhaps?
I am so so tired today. Plus my toe is in awful pain. The one i broke last week which hasn't caused me any trouble whatsoever since then. Why now? Stupid, mean toe.
Last night was spent with my brother, a glass of wine and a bunch of Entourage. Excellent. Now I'm adjusting some layouts for the summer brochure which we start shooting next week, nice!
Have a lovely Wednesday my dear friends.

No comments:

Post a Comment