Thursday, September 2, 2010

Godnatt torsdag

Det har varit en lite annorlunda dag. Jag drämde i min lilltå mot den ouppackade resväskan igår kväll. Ont så in i bängen gjorde det och i morse såg och kändes den inte riktigt som vanligt, så istället för att cykla till tåget tog jag mig till akuten.
Nu är min brutna lilla tå omplåstrad och jag har just slutat jobba här hemma. (Och packat upp samt ställt undan brottsvapnet...)
Så nu säger jag godnatt och så hörs vi imorgon!

Translation: A bit of a different day. I broke one of my toes last night when I was acting a bit clumsy, hitting it against my suitcase. Went to the hospital this morning and got some bandage for it, and now I've just finished working here. So good night my friends and speak to you tomorrow.
.

No comments:

Post a Comment