Monday, August 30, 2010

Måndag



images via tfs

Så ja, då var jag tillbaka på jobbet efter några underbara semesterveckor.
Har suttit i möten större delen av förmiddagen och nu har jag en hel hög med email att beta igenom.
Solen skiner och jag ser fram emot att gå en lång promenad när jag kommer tillbaka till Malmö. Helst hade jag strosat runt bland kanaler och cyklar med armen runt Marek, men det får jag göra en annan gång.
Hoppas ni har en fin måndag!

Translation: Well, back at work after some wonderful weeks of holiday. Been stuck in meetings most of the morning, and now I have a big bunch of emails to go through. The sun is shining and I'm looking forward to go for a long walk when I get back to Malmö. Although I'd prefer to walk around the canals and bicycles with my arm around Marek, but that's for another time. Hope you're having a nice Monday!

.

No comments:

Post a Comment