Wednesday, July 21, 2010

illustrationer

Ingen högkvalitativ bild kanske, men det här pysslade jag med igårkväll. Dagen slutade ganska odramatiskt trots den märkliga starten på dagen.
Mamma och pappa hämtade upp Sally på deras tillbakaväg från Tyskland, och jag måste säga att det kändes väldigt tomt både igårkväll och i morse. Och förmodligen ikväll igen när jag kommer hem från jobbet. En vanesak säkert.
Lillördag idag. Det ska jag fira med världens största tvättberg. (Jag vet, jag har alltid tvättberg, men att få en normal tvättid är ungefär lika svårt som för Öresundstågen att gå i tid).
Ha en fin onsdag!

foto: hanna skoog

.

1 comment:

  1. Du är ju superduktigt ju! Jag gillar det skitmycket! Speciellt när man lägger till bara en liten färgklick! Heja Hanna!!! Kram!

    ReplyDelete