Sunday, June 13, 2010

En dag i Berlin

Jag är ju i Malmö nu, men om jag varit i Berlin denna söndag så hade vår dag sett ut ungefär så här:

Vi börjar med frukost på ett av alla mysiga caféer på Simon Dach Straße i Friedrichshain.


Sedan gör vi stan på cykel


Efter en stund parkerar vi oss i en av våra favoritparker i Hackescher Markt


Vi dricker öl, läser böcker, och jag somnar på Mareks mage


Sedan återvänder vi till Friedrichshain och jag drömmer om vår framtida lägenhet här





Vi sätter oss en stund på vår stam-bar Dachkammer


Jag gillar Beck's Gold


Skriver om vår dag



Och så spanar jag in världens finaste


Sen är det kväll och vi går hem för att se någon film med Haribo godis och choklad.

Ungefär så spenderar vi våra söndagar, och dom är helt perfekta. Puss

2 comments:

  1. That looks like the perfect day. And that apartment building is amazing!

    ReplyDelete
  2. I know, I miss it every Sunday when I'm not there. There's something magic about Berlin, you're gonna love it!

    ReplyDelete