Tuesday, April 27, 2010

Morning!

Idag gick jag upp innan det ljusnat. Förbaskat tidigt med andra ord. Men jag ska åka från jobbet
redan vid 12 idag då jag ska på cykelauktion i Malmö. Behöver verkligen en ny cykel, och framför allt en
till nu när Marek kommer så vi kan cruisa runt i stan utan att min bak går sönder på pakethållaren.
Igår köpte jag även dunderlåset som inga bovar ska ta sig igenom. Egentligen borde alla elaka snubbar få en
elektrisk stöt om de rör min cykel igen. Morr.
Hursomhelst! Bäst att få lite gjort innan jag susar söderut igen.
Tjing!

Translation: Today I got up before the sun did. Bloody early in other words. But I have to leave around lunch time today to be able to make it to the bike-auction in Malmö. I really need a new bike, and especially now when Marek is coming so we can cruise around the city without my bum getting injured on the carrier. I bought a new superduperlock yesterday which no thiefs can get through. I would have wished for an electrical one so that any bad person who touches my bike again will get a shock...
Anyway! Better get some stuff done before I head south again.
Ciao!


image

No comments:

Post a Comment