Wednesday, April 28, 2010

Dreams



Det blev ingen cykel igår. Priserna skenade iväg och vissa blev alldeles för dyra för hur de såg
ut. Men. Nu har jag hittat en annan cykel istället, den ska jag hämta imorgon. Blocket är fiffiga grejer.
Vad händer idag? Jag ska göra lite layouter för köksbroschyren, sen ska jag fortsätta på min Berlin guide,
köpa lite förberedande grejer till lördagens festligheter, och eventuellt IKEA ikväll med broren.
Det är väl det. Godmorgon onsdag!
Förresten, fina bilder va? Jag, Stina och Annie drömmer oss bort till Paris mer än nånsin. Nästa vecka tar
vi fransk ton, oui oui!

Translation: No bike yesterday. The prices got too expensive compared to their shape. But, I found another bike, and I'm picking it up tomorrow. Blocket.se is mucho practical.
So what's happening today? Creating some layouts for kitchen brochure, continue on my Berlin guide, getting some stuff for Saturday's party and then maybe head to IKEA tonight with the brother. That's that. Good morning Wednesday!
Btw, nice images huh? Me, Stina and Annie are all Paris-dreaming now more than ever. Next week we're going french, oui oui!

image source: fashion gone rogue

1 comment: