Friday, March 26, 2010

happy weekend!

Jisses vilken vår vi har haft idag! När jag kom till Malmö runt 1 gick folk runt i t-shirts,
och det var definitivt befogat (fast jag cyklade, så min jacka fick stanna på).
Varit hos frisören idag och blivit bortskämd samt strosat en runda på stan i solen.
Ikväll ska jag jobba lite, och pyssla. Och kolla på tv. Det blir myskväll för mig med andra ord
vilket ska bli oerhört skönt.
Puss på er, vi hörs imorgon!

Translation: Wow what a wonderful spring day we've had today! When I came down to Malmö around 1pm people
were walking around in tshirt, which was fair enough (although I was riding the bike so I kept my jacket on).
Got spoiled at the hairdresser this afternoon, and then I went for a walk around in the city for a bit. Tonight I will work and do some 'homey stuff'. And watch tv. And just have a very relaxing Friday which feels really nice. Have a nice evening!

No comments:

Post a Comment