Wednesday, February 3, 2010

Snyft



Idag blev min cykel stulen.
När den äntligen blivit lagad så går nån annan och tar den.
Bara så där. Tänk att man kan känna sådant hat mot någon man aldrig har träffat.
För att få ut lite av min aggression gick jag på ett sjukt hårt pass på gymmet - cross training.
Ja jösses amalia, jag får nog sova på soffan inatt, för här kommer jag inte komma upp ifrån.
Imorgon bär det upp mot hultet igen, där jag ska stanna till fredag (hör och häpna!).
Tjejkväll hos min tjeckiska vän Katerina.
Borde kanske packa en liten väska...

Translation: Today my bike was stolen. When it was finally fixed someone else goes and take it.
Just like that. It's funny how you can hate someone you've never met.
To release some aggression I took a really tough class at gym - cross training. Dear or dear,
I might have to sleep on the couch tonight since I won't be able to get up.
Tomorrow I'm going back to Älmhult, where I will stay until Friday (blimey!). Girls' evening
at my Czech friend Katerina.

Maybe I should prepare some packing...

No comments:

Post a Comment