Wednesday, February 3, 2010

Inspiration


Igår hade vi kreativ dag i Malmö. Den här gången handlade det om retorik. Min stora fasa.
Men det var oerhört intressant och lärorik, även om jag aldrig kommer bli en god talare/presentatör.
Jag är i Malmö även idag, sitter på biblioteket och jobbar. Snökaoset är... kaos. Det tog mig runt
40 min att ta mig till biblioteket när det i normala fall tar ca 10. Ja. Jag är trött på snön. Den
orsakar mer skada än nytta. Men, idag slipper jag pendla, och det är jag väldigt tacksam över.
Dessutom är det så skönt med miljöombyte.
Hoppas ni har det bra där ute i snöyran.

Translation: We had a creative day in Malmö yesterday. This time about rhetoric. My biggest fear. But it was really
interesting and instructive, even if I will never become a good speaker.

Today I'm also in Malmö, working from the library. The snowchaos is... chaos. It took me about 40 mins to get to the
library when it normally takes 10. I am so sick of the snow. It makes more harm than good. But today I don't have to
commute, and for that I'm very grateful. Plus, it's really nice with an environmental change.

Hope you're ok out there in the snow flurry.

No comments:

Post a Comment