Thursday, January 28, 2010

Typografi

Fint med typografi i hemmet. De som varit hemma hos mig har väl redan
anat att jag gillar siffror & bokstäver.
Idag fortsätter snöstormen och våra tåg blir lidande. Det verkar som gårdagens
Malmö-blåst har kommit upp till Älmhult idag. Man får helt enkelt pälsa på
sig ordentligt.
Önskar för övrigt jag kunde visa er vårt fina resultat från plåtningen igår,
men då får jag smäll på fingrarna. Vi hade bl.a. en hund-modell i en av våra
hallar, så jag tog tillfället i akt att gosa lite med den.
Ha en bra dag nu och var försiktiga när ni är ute och går, själv drattade jag på baken i morse.
Ciao!

Translation: Like the idea with typography as decoration. Those who have been to my place probably knows I like letters & numbers.
The snowstorm continues today and our trains are suffering. Seems like yesterday's storm in Malmö has reached
Älmhult today. Better dress in layers.

Wish I could show you the result of the photoshoot we did yesterday, but that would make me very naughty. We had
a dog-model, so I took the opportunity to cuddle a bit with him.

Have a nice day, and be careful when you're out walking, I wasn't and fell over as soon as I stepped out the door.
Ciao!


images from Ellmania

No comments:

Post a Comment