Thursday, October 15, 2009


klicka för större text



2 comments:

  1. Hej hej! Sophie här igen som undrade lite om Berlin! Har haft mycket att stå i och har glömt att svara! Men tack för ditt svar. Jag kommer inte ihåg var hoteller ligger just nu, det är min kille som bokat men det skulle vara centralt.

    Jag går en konstutbildning och är intresserad av kultur och konst. Mysiga cafén och charmiga affärer/secondhand är också något jag gillar. Om du vet några bra gator får du gärna tipsa! Sedan är jag och min kille intresserade av fotografi så vi besöker väldigt gärna platser som är intressanta att fota. Vi gillar sådant där det finns mycket inspiration att hämta! Vi åker i mitten av november så jag har lite tid på mig att göra egen research. Men om du har något mer tips så får du gärna skriva!

    Din berlinguide kommer nog bli väldigt intressant:)

    / Sophie

    ReplyDelete
  2. Hej Sofie, du verkar gilla samma saker som jag! :)
    Min guide är som sagt vääääldigt begränsad just för tillfället, jag samlar främst bilder. Men om du har en email adress så kan jag skicka över en pdf om du vill?

    Maila mig i så fall på skooghannas@gmail.com om du inte vill skriva det här!

    Ha en bra dag!
    /Hanna

    ReplyDelete