Friday, January 30, 2009

Fredagsmorgon

Ännu en tidig start. Idag är det fredag, en intensiv sådan. Och nu spillde Joel precis ut sin kopp kaffe över hela skrivbordet... Bra start, särskilt för mig, jag kan inte sluta skratta. Träning igår, kommer göra ont imorgon, blev lite extra hårt. Pratade med mamma en bra stund på kvällen, mysigt, sen blev det mer eller mindre sängen. Idag: studiojobb och, om jag hinner, syntest... Rädd att jag behöver brillisar på jobbet. Ikväll: träning, vin och plock.

2 comments:

  1. Vet du vem modellen är? Jättelik en som är med i Top Model nu.
    Idag är det fredag, inget pajas över det!

    ReplyDelete
  2. Det är inte hon i Top Model. Tycker hon är väldigt lik Doutzen Kroes, en holländsk fotomodell.
    Snyggt med fredag idag, även om jag har flyttångest...

    ReplyDelete