Wednesday, November 26, 2008

Dagens dag

Det har varit fullt upp, som vanligt. Det som var lite annorlunda idag var att jag fick sitta och presentera vårt badrums avsnitt för katalog och web inför en stor grupp, det var lite nervöst, särskilt som jag inte visste om att jag skulle göra det... Men det gick bra, och när man väl kommit igång var det ju riktigt kul. Trivs bättre och bättre som AD. Presentationer har alltid skrämt mig, men så länge man vet vad man sysslar med ska väl även jag klara av det. En annan ovanlig sak var att jag (och Astrid) fick intervjua en potentiell AD assistent. Vem trodde att det nånsin skulle hända? Joel hette han, verkar vara en riktigt reko kille.
Ikväll har jag gått en promenad, tänt en väldans massa ljus som jag köpte igår, inhandlat clementiner och sipprar på chai te. Det är inte alls dumt. Längtar till helgen.

Juliga bilder på Ittalas hemsida, på små ljushållare som gärna fått bo hos mig.

1 comment: