Friday, September 12, 2008

Höstvindar






Hutter! Temperaturen har sjunkit drastiskt sedan jag åkte till NY känns det som. Idag var det kyligt att cykla till stationen, öronen ville ha mössa. Blåser gör det också. Det känns att hösten är på ingång. På gott och ont, jag gillar hösten men inte mörkret, men nu har jag tänt ljus, satt på mig en enorm kofta och sipprar på ett glas rött. Inte alls så tokigt. 
Jobbat idag, men varit otroligt trött. Ska bli skönt med sovmorgon imorgon, sedan blir det träning - antingen gym eller promenad beroende på väder och vind. Vickan kommer ner imorgon eftermiddag, då ska vi fika och prata tills vi ska på inflyttningsfest hos Katarina. Blir nog en bra helg det här. Ska hjälpa Orest och Anna med hallen på söndag, så vem vet när jag ska hinna sova egentligen... 


No comments:

Post a Comment